مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-18سياسي

لشکر خوبان| اتحاد 35 هیأت و گروه جهادی تهران/ 70 هزار نیازمند سر سفره های مهدوی


مسئول هیأت حداث الحسین(ع) گفت: پس از بیانات مقام معظم رهبری، با مشارکت 35 هیأت و گروه جهادی، طرح سفره های مهدوی برای ارائه سبد ارزاق به 70 هزار نیازمند تهرانی را برنامه ریزی کردیم.

- مجتبی قره گزلوT مداح و مسئول هیأت حداث الحسین(ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از توصیه مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان در آستانه ماه رمضان در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه، پویش سراسری سفره های مهدوی را ایجاد کردیم.

وی افزود: برای اجرای این طرح به منظور وحدت و اتحاد میان هیأتی ها و همچنین جلوگیری از همپوشانی خدمات، 35 هیأت و گروه جهادی دست به دست هم دادیم تا کمک های خود را برای یک بانک اطلاعاتی 70 هزار نفره که از قرارگاه جهادی امام رضا(ع) به دست آمد، برنامه ریزی کنیم.

قره گزلو گفت: این بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهران و اطراف این شهر طی 4 سال توسط این قرارگاه احصاء شده است و ذیل این اتحاد نیز هیأت ها و گروه های جهادی بانک های اطلاعاتی خود را وارد آن کردند و تکراری ها حذف و افراد جدید نیز اضافه شد.

مسئول هیأت حداث الحسین (ع) افزود: از دیگر هیأت های مذهبی نیز دعوت می کنیم برای جلوگیری از همپوشانی و همچنین خدمات رسانی بهتر به این رویه وحدت بپیوندند و بانک اطلاعاتی خود را وارد این سامانه کنند تا افراد تکراری ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر خوبان| اتحاد 35 هیأت و گروه جهادی تهران/ 70 هزار نیازمند سر سفره های مهدوی

لشکر خوبان| اتحاد 35 هیأت و گروه جهادی تهران/ 70 هزار نیازمند سر سفره های مهدوی